Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Kristina Johansson - 7 januari 2011 22:12

Så är fredagen snart avklarad! Har just tittat på Let's dance. Fick faktiskt barnen i säng klockan åtta så att jag kunde se på TV i lugn och ro :)  Sesam är så kelig just nu och ligger i mitt knä och spinner!


Förhoppningsvis sista dagen utan kamera idag. Den har anlänt till butiken nu så jag hoppas komma iväg och hämta den imorgon..


Idag blev det en sväng till Mölnlycke för att inhandla skridskor till Bea. Köpte även hö och pellets till kaninerna. På vägen dit passade vi på att stanna till på återvinningsstationen och slänga skräp. Bea fick en stund tillsammans med mig utan att lillebror var med. Det hade hon längtat efter :)


Middag till mig och barnen idag blev fisksoppa med gott bröd till och fruktsallad med lite vaniljgrädde till efterrätt. Riktigt gott var det.

Härligt fredagsmys tillsammans med barnen idag!


Det är ju My Dog på Svenska Mässan denna helgen (den årliga stora hundutställningen). Brukar ofta gå dit och förra året var vi också där. Men går nog inte dit i år (tror jag inte i alla fall).







Ovido - Quiz & Flashcards