Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Kristina Johansson - 8 januari 2011 22:30

En lite trött mamma har till sist fått barnen att somna. Var segt idag, de somnade först vid halv tio. Tur att det är söndag imorgon och att de inte ska till skola/dagis.


Vi har åkt skridskor idag! Speciellt Bea tyckte det var jättekul. Helt lyrisk faktiskt! Så jag har lovat att vi ska gå dit imorgon igen.


Jag har nu hämtat kameran :) :) Så imorgon ska det fotograferas!. Kameran får bli min födelsedagspresent eftersom det är min födelsedag i morgon. Jag tycker det är trevligt med blommor på bordet när det är födelsedag, så idag när vi var på Allum fick Bea välja ut några snittblommor till mig. (jag fick egentligen inte titta, men det slutade med att jag fick vara med i alla fall. Det var ju jag som skulle betala i slutändan :D )

Och så har vi köpt semlor tills imorgon. Det ska bli smaskens!


Jag och barnen har haft huset för oss själva ett par dar och det är helt underbart! Blir en helt annan stämning. Idag har vi t.ex dansat runt i köket och skrattat medan vi väntade på att fläskpannkakan skulle bli färdig! Men imorgon är det slut på friden..


Sesam har tyvärr fått vara ganska mycket ensam idag eftersom vi varit ute på olika aktiviteter. Och däremellan uppe i köket för att laga mat och äta. Han blev så glad när jag äntligen kom! :) Nu sover han i mitt knä som han alltid gör när jag sitter vid datorn.


God Natt!












Ovido - Quiz & Flashcards