Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Kristina Johansson - 31 januari 2011 22:55

Har ju börjat gå lite kurser och det blir mycket på en gång som ska in i skallen. Har en hel hög böcker sm ligger här som ska läsas. Det är så kul så jag glömmer nästan bort allt annat som ska göras. :-)


Idag skulle jag på webdesignkursen men kom på att jag måste fixa dörren in till kaninerna först. Sesam öppnar och går in där annars och det vill jag inte att han ska göra när jag inte är hemma. (Fick "låsa" handtaget genom att sätta dit en ståltråd. Det har funkat bra, han försöker med jämna mellanrum att komma in, men har inte lyckats hittills.) Detta gjorde i alla fall att jag blev lite sen och stressad och därmed åkte jag iväg utan glasögon :( Jag kunde vara med på genomgången i början, men sen när vi skulle jobba på datorerna såg jag intgenting så jag fick ta med mig övningsuppgifterna hem. Hoppas det funkar att ladda ner en testversion av programmet. Tror man får testa i 30 dagar.


Sesam säger att jag leker för lite med honom. Det är därför jag vill gå in till kaninerna säger han :D Jag får försöka få fram alla leksakerna igen (ligger nog under soffan) så han har nåt att leka med.


Nu är klockan mycket ser jag. Natti Natti!

Skapa flashcards