Direktlänk till inlägg 6 februari 2011

Rasklubbsmöte

Av Kristina Johansson - 6 februari 2011 20:20

Idag har jag varit på möte med några uppfödare av sibirisk katt. Vi var hemma hos S*Sengas (Margita) och det var mycket trevligt! God mat i form av bulgursallad och bröd. Det blev kanske inte så fokuserat just på Sibirisk katt denna gången, utan ett mer informellt möte där vi pratade om en massa annat också :-) Vi fick även behandling av Emelie; jag har redan glömt vad det heter men det gick ut på att hon satte fingertopparna på olika punkter främst på huvudet. Man kände sig väldigt avslappnad efteråt! :)


I fortsättningen får vi nog dock bestämma i förväg vad som ska diskuteras på mötena...

Som vanligt blandar jag ihop tider och kom en hel timme för tidigt (ber om ursäkt för det Margita!) men det var väldigt trevligt med en liten pratstund på tu man hand också :)






 
 
Margita

Margita

7 februari 2011 16:02

Snälla Kristina, det gör verkligen ingenting att du kom vid den tid du gjorde! :)
Det var verkligen jättetrevligt att ha er alla här :)

http://sengas.bloggplatsen.se

Kristina Johansson

7 februari 2011 20:41

Skönt att höra :) Det var verkligen supertrevligt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina Johansson - 30 juni 2012 15:30

Tänkte lägga in lite bilder på de växter jag har planterat på min lilla balkong. Först ut blir en bild på Alchymist-rosen som nu börjar slå ut. Det var min dotter som absolut skulle ha denna när vi var i handelsträdgården och hon var så enträgen...

Av Kristina Johansson - 9 juni 2012 19:46

Fullt upp har det varit på sistone, finns ingen tid över för att blogga inte! Nu har jag i alla fall taigt lite nya foton på Abbe. Han har blivit 10 månader nu. Bilderna är tagna nu ikväll.    (De små bilderna blir större om man klickar på dom)...

Av Kristina Johansson - 17 maj 2012 16:54

... är Sesams och Chanels kattungar nu! Vi var och tittade på dom idag. Chanels uppfödare är ju även hamsteruppfödare så vi fick även kolla in alla små söta dvärghamsterungar :)   Här är några bilder på kattungarna (det blev flest bilder på Gasto...

Av Kristina Johansson - 2 maj 2012 11:44

Lite uppdatering av läget kommer här.   Har haft mycket att göra de senaste veckorna eftersom det varit deklarationstider. Nu är de flesta deklarationer klara och de jag har kvar är sådana som har anstånd. Innebär också att det blir mindre jobb f...

Av Kristina Johansson - 28 mars 2012 08:27

Nu har Sesam vant sig vid att vara utekatt och är inte ute lika länge som förut. Nyhetens behag verkar ha gått över. Han får vara inne på natten. Tidigt på morgonen vill han inte gå ut, inte ens om jag och Abbe går ut. Då sitter han i fönstret och ti...

Ovido - Quiz & Flashcards