Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Kristina Johansson - 31 mars 2011 21:49

I kväll har jag och en kompis varit på Hälsans Hus. För er som inte känner till Hälsans Hus så är det ett ställe där man kan träna och få behandlingar och de har även vårdcentral. I kväll hade de en tjejkväll som man kunde köpa biljetter till.


Kvällen bestod av välkomstdrink, lyssna på ett kåseri (sagor för vuxna), äta god mat (med kaffe och kaka efteråt), gå runt och titta på alla saker och kläder som lokala företag var där för att sälja, samt delta i ett lotteri. Jag som aldrig brukar vinna något vann en jättefin lykta från butik Längtan! :-)

Man fick också prova på att dansa Zumba om man ville.

När man gick fick man med sig en matkasse från ICA med mat och recept till en middag för 4 personer samt en annan kasse med rabattkort och små smakprov på produkter som olika företag sponsrat med.

Jättetrevlig kväll (tack till min kompis som tipsade om detta!) och jag tror banne mig att jag gick med plus rent ekonomiskt! :=)

Ovido - Quiz & Flashcards