Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Kristina Johansson - 11 augusti 2011 21:59

Ny dator har köpts in idag! Innebar att idag kunde Alex spela spel på gamla datorn medan jag kunda surfa på den nya!  Han var mycket nöjd med att han (ja, båda barnen förstås) har fått den gamla :-) Men jag kommer nog att få införa tidsramar för hur länge han får sitta vid datorn, den lille dator- freaken!!

Den nya ska förstås bli min arbetsdator är det tänkt. Skrivbordet står fortfarande utspritt i delar och håller på att målas, men nu är det inte så mycket kvar. Det ska bli skönt att få en riktig arbetsplats.    


Jag köpte datorn på SIBA, det var första stället utav fyra där det faktiskt kom fram en säljare och frågade om jag ville ha hjälp (!)

Han var trevlig och gjorde sitt jobb bra, fast ville förstås hellre sälja försäkringar än elektronikprodukter. Det är väl på försäkringarna de tjänar pengar. Så då var ju jag egentligen inte någon bra kund eftersom jag inte ville ha någon försäkring ;=)





Skapa flashcards