Alla inlägg den 19 september 2011

Av Kristina Johansson - 19 september 2011 16:15

Jaha ja, nu var det länge sen jag skrev här. Meningen med en blogg är väl att man ska skriva i den varje dag, men det kan jag nog lika gärna lägga ner direkt...


Eftersom jag håller på att starta upp ett företag så ligger fokus på det just nu och förmodligen blir det inte så mycket tid till bloggande det närmsta året.  


Just nu är det prio på att få klart hemsidan. För nu i veckan går det ut en annons i Härryda-Posten (enligt besked jag fått ska den komma med i nästa utgåva).  Har tagit längre tid än vad jag tänkt det här med att starta eget, men det var liksom ingen idé att starta mitt i sommaren. Och så är det all byråkrati med olika myndigheter som man måste ta hänsyn till. Om man vill ha starta eget-bidrag vill säga. Och det vill man!


Jag får väl göra så att jag länkar mina inlägg till Facebook de gånger jag skriver.


När det gäller Sesam så finns det inget särskilt att rapportera just nu. Planerna att han ska få ställa upp som avelshane kvarstår. Jag kommer att hålla honom fertil minst fram till försommaren 2012 har jag tänkt. Om det går så bra som det gör nu vill säga.


Barnen fick en riktig lyxhelg denna helgen med både cirkus och besök på Liseberg.    


Idag har jag varit på en trevlig lunch i stan med ett gäng blivande egenföretagare! Och passade på att göra lite ärenden också. Imorgon blir det fotografering (måste fixa bilder till hemsidan).


Det jag måste bli bättre på är att använda min kamera lite oftare! Får skärpa mig!!







Skapa flashcards