Direktlänk till inlägg 8 januari 2012

Nu har julen åkt ut!

Av Kristina Johansson - 8 januari 2012 20:08

Nu har jag tagit bort alla adventsljusstakar och tomtar och julgardinerna är utbytta! Imorgon är det min födelsedag och jag tycker att när det är min födelsedag så vill jag inte ha jul längre! Och det ska stå en vas med tulpaner på bordet, så det så :)


Barnen har varit hos sin pappa under helgen och meningen var att jag skulle hämta dom från dagis och fritids i morgon eftermiddag. Men så ringde Bea från sin egen mobil och sa att hon inte ville till fritids imorgon och att hon längtade efter mamma och hon lät så förtvivlad på rösten! Lilla gumman! Jag sa att hon och lillebror får komma till mig imorgon bitti istället. Skolan börjar ju inte förrän på tisdag. Lite jobb har jag att göra men det får jag försöka klämma in ändå eller ta det på tisdag istället.




 
 
Mira

Mira

9 januari 2012 08:47

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!
Hoppas Sesam skämmer bort dig så som bara katter kan :D
Och att Abbe gör det på sitt eget valpvis!!!!
Hoppas du har en fin dag!
Cassis hälsar till bror/ farbror sin!

http://mirabellasawyer.bloggplatsen.se

Kristina Johansson

9 januari 2012 12:29

Tusen tack Mira! Sesam hälsar tillbaks :-)

 
Margita

Margita

9 januari 2012 17:31

Jag stämmer också in!
Mina julsaker är uppe nån dag till, kanske ända till Knutdagen...

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Caroline G-A

Caroline G-A

9 januari 2012 18:43

Grattis!!

http://www.carolands.se

Kristina Johansson

9 januari 2012 22:21

Tackar! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina Johansson - 30 juni 2012 15:30

Tänkte lägga in lite bilder på de växter jag har planterat på min lilla balkong. Först ut blir en bild på Alchymist-rosen som nu börjar slå ut. Det var min dotter som absolut skulle ha denna när vi var i handelsträdgården och hon var så enträgen...

Av Kristina Johansson - 9 juni 2012 19:46

Fullt upp har det varit på sistone, finns ingen tid över för att blogga inte! Nu har jag i alla fall taigt lite nya foton på Abbe. Han har blivit 10 månader nu. Bilderna är tagna nu ikväll.    (De små bilderna blir större om man klickar på dom)...

Av Kristina Johansson - 17 maj 2012 16:54

... är Sesams och Chanels kattungar nu! Vi var och tittade på dom idag. Chanels uppfödare är ju även hamsteruppfödare så vi fick även kolla in alla små söta dvärghamsterungar :)   Här är några bilder på kattungarna (det blev flest bilder på Gasto...

Av Kristina Johansson - 2 maj 2012 11:44

Lite uppdatering av läget kommer här.   Har haft mycket att göra de senaste veckorna eftersom det varit deklarationstider. Nu är de flesta deklarationer klara och de jag har kvar är sådana som har anstånd. Innebär också att det blir mindre jobb f...

Av Kristina Johansson - 28 mars 2012 08:27

Nu har Sesam vant sig vid att vara utekatt och är inte ute lika länge som förut. Nyhetens behag verkar ha gått över. Han får vara inne på natten. Tidigt på morgonen vill han inte gå ut, inte ens om jag och Abbe går ut. Då sitter han i fönstret och ti...

Ovido - Quiz & Flashcards