Alla inlägg under juli 2011

Av Kristina Johansson - 26 juli 2011 09:11

Min  mamma är här på besök och till Sesams stora förtjusning ägnade vi gårdagen åt att näta in balkongen! Här kommer bildbevis :


 J

Jaha, och hur kommer man UT undrar Sesam!   


  Tittar ut mot friheten!

Av Kristina Johansson - 18 juli 2011 19:40

Tycker bara att alla är så negativa till allt jag gör och planerar att göra.  Starta eget var inget som gick hem hos mina nära och kära kan jag säga. För att inte tala om att skaffa hund som jag nu planerar att göra. Så många djur (katt, hund och kaniner)  kan man ju bara inte ha i en lägenhet! Jaså? Min egen släkt är de som är mest negativa. Tråkigt tycker jag. 


Skulle vara kul att få höra något positivt någon gång. Nån som tycker att det som jag ämnar att göra framöver är spännande och kul!


Jag har varit igenom en tung period i mitt liv. Nu försöker jag hitta saker som gör att jag vill leva och känna glädje igen.  Tråkigt bara att det inte går hem hos andra.



Av Kristina Johansson - 6 juli 2011 07:27

Snart dags att ge sig iväg ut till Hisingen på kurs. Bara 2 dagar kvar nu...


Har varit mycket att stå i på sistone och det är mycket som snurrar i huvudet. Flytten, kursen och alla starta eget-förberedelser, barnen, katter, hundar, bilen m.m m.m Har varit väldigt trött på kvällarna.


Tänkte snart skriva ett inlägg till om Sesam och lägga in någon bild också, får se när jag lyckas med det :)


Ha en bra dag!



Av Kristina Johansson - 6 juli 2011 07:27

Snart dags att ge sig iväg ut till Hisingen på kurs. Bara 2 dagar kvar nu...


Har varit mycket att stå i på sistone och det är mycket som snurrar i huvudet. Flytten, kursen och alla starta eget-förberedelser, barnen, katter, hundar, bilen m.m m.m Har varit väldigt trött på kvällarna.


Tänkte snart skriva ett inlägg till om Sesam och lägga in någon bild också, får se när jag lyckas med det :)


Ha en bra dag!



Ovido - Quiz & Flashcards