Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Kristina Johansson - 5 januari 2011 16:22

Jag har en mycket social katt! Han vill absolut inte vara ensam!


Den avspärrning i form av en spånskiva som jag satt upp i trappan kommer han nu över som ingenting. Och om han hör någon däruppe så är det kört!

Men nu har jag varit och inhandlat ännu en spånskiva som jag satt över den andra. Så nu slipper jag passa honom hela tiden. Skönt!


Nu när jag kommit hem och satt mig ner efter att ha varit ute på några ärenden så är han såå go så han vet inte till sig och somnar i mitt knä   


Jag har funderat på hur jag ska kunna aktivera honom. Leksakerna är inte roliga längre :( Det enda som han tycker är kul är en liten gummiboll. Den kan han leka länge med!


Så fort jag får min nya kamera ska jag ta kort på honom så alla får se hur fin han blivit :)

Ovido - Quiz & Flashcards