Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Kristina Johansson - 9 januari 2011 20:31

Idag är det min födelsedag. Jag vaknade av att barnen kom och sjöng "Ja må hon leva" :) Bea hade gått och väckt Alex (och han är inte lättväckt så tidigt på morgonen), hämtat presenterna (som barnen fått hjälp av sin pappa med att köpa) och så kom de ner till mig! Vad duktig hon är min 6-åring <3

Här är en bild på presenterna:

Det var väl passande presenter, eller hur?


Och så fick jag ju min kamera igår, äntligen! Det är därför jag nu kan börja lägga in lite bilder. Idag har jag dock inte haft mycket tid till fotografering. Har varit fullt upp hela dagen. I morse tog jag i alla fall några bilder på Sesam även om det var väldigt mörkt. Men jag har insett att det inte går att ta på honom när det är mörkt för han blundar alltid när blixten löser ut. Så ni får leva med att han blundar på dessa kort. (klicka på bilden för att förstora den)


    

Ska försöka ta fler kort imorgon i dagsljus.


Nu är jag superdupertrött, var uppe alldeles för länge igår!  Så jag orkar inte skriva mer idag. Men det har varit en bra födelsedag :)



  

Ovido - Quiz & Flashcards