Alla inlägg den 28 december 2010

Av Kristina Johansson - 28 december 2010 19:45

Tillbaka hos min mamma igen. Enligt henne så har Sesam sovit hela dagen - i handfatet! Här är bildbeviset:


Nu har jag stoppat ner barnen i badet och Sesam har intresserat tittat på och lekt med bubblorna! Och så har jag passat på att väga Sesam. Vägde först mig själv på den digitala personvågen och därefter mig och Sesam tillsammans. Mellanskillnaden blev 2,5 kilo.

Av Kristina Johansson - 28 december 2010 10:07

Sitter här vid min systers dator och skriver. Har hand om fyra barn (och tre katter!) idag då min syster jobbar. Full rulle är det! På barnen alltså. Katterna är coola. Det är bara Oskar som jamar så fort han vill nånting, vilket är hela tiden :) Men nu har han gått ut. Min egen lille Sesam är kvar hos min mamma och förhoppningsvis ställer han inte till med för mycket bus! :)


Jag föreslog för tjejerna att det är dags att klä sig nu, men de bara tittade på mig som jag inte vore klok! ;-)


Håller på att fundera på hur länge vi ska vara kvar här uppe. Tappar liksom räkningen på dagarna så här när det är helg och man inte är hemma.  Frågan är om vi ska vara kvar över nyår eller ej. Måste gå och kolla i almanackan..





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards