Alla inlägg den 29 december 2010

Av Kristina Johansson - 29 december 2010 21:22

Jaha, så var man hemma igen! Bestämde mig trots allt för att styra kosan hemåt idag. Tyckte lite synd om kaninerna att sitta instängd i en liten bur alltför länge. De verkade väldigt glada över att komma hem:)


Sesam har varit jätteduktig och inte pipit ett enda dugg på hela vägen hem utan sovit lugnt i sin transportbur. Han fick komma ut en liten stund hemma hos min pappa och sedan hemma hos min syster i Karlstad. Min syster var dock inte hemma, hon bor i stallet numera! :)


Inte så lätt att vara borta med en kattunge har jag konstaterat   . Kan ju inte kräva att andras hem ska vara kattungeanpassade! Min mamma har fått stå ut med massa krossade prydnadssaker plus stojiga ungar som dessutom kissar i sängen :(  Inte riktigt vad hon är van!


Nu blir det nyårsfirande hemma med barnen. Ska köpa något riktigt gott imorgon :D



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards